.

.

sábado, 9 de noviembre de 2013

M'AGRADA LA FAMILIA QUE M'HA TOCAT

Educar els fills en positiu.

Carme Thió de Pol
Eumo Editorial, 2012

ÍNDEX

Els meus pares no m'estimen
Què vol dir estimar.
Jo no en sé..., jo no puc..., fes-ho tu                       
Per què és tant important l'autonomia.
A pensar, no!
Ensinistrar o educar? Premis i càstigs.
La meva mama m'ho deixa fer
Com exercir una autoritat competent. Els límits.
Ho tens escrit a la nevera!
La comunicació entre pares i fills.
Així no!
Però cooom?!
Conductes agressives. Baralles i conflictes.
Quan el veig sento grr...i no vull, però li pego
La gelosia.
La nena que tenia por dels monstres
Les pors de nit i de dia.
Quan t'ha vist s'ha posat nerviós
M'he posat content!
Educar les emocions, un tema pendent.
Li vaig dir que el seu pare se n'havia anat de viatge
Temes incòmodes, temes controvertits.

M'agrada la familia que m'ha tocat
 http://vimeo.com/57206657



No hay comentarios:

Publicar un comentario